Jak si mohu nechat zboží od vás poslat?
Pro dodání našeho zboží využíváme většinou služby České pošty, a to formou balíku do ruky. Je zde garantováno doručení do druhého dne. Co se týká ceny, tak poštovné a balné menších a drobných věcí je v rozmezí 100 – 150 Kč. Samozřejmě, že u větších věcí se to odráží na jejich samotné váze. Pak samotné dodání konzultujeme se zákazníkem individuálně. Společně s tím u větších věcí se dá zvolit možnost dodání kurýrem. Nebo je zde samozřejmě možnost převzetí osobně, v kovářství.
Když si od vás nechám vyrobit např. plot. Jak je to pak s dodáním?
Máme k dispozici firemní dodávku, kterou jsme schopni dojet za zákazníkem kamkoliv. Samozřejmě je tato služba zpoplatněna, a to 10 Kč za ujetý kilometr. Účtujeme si pak příplatek, pokud chce zákazník dovézt věci mimo pracovní dobu – o víkendu.
Jak probíhají montáže a kolik stojí?
Montáže jsou individuální záležitosti. Pokud se jedná o exteriér, hraje roli počasí – pokud je např. zima, schnou v tomto počasí špatně chemické kotvy apod. Tuto věc se zákazníkem prokonzultujeme předem a budeme se snažit najít ideální načasování. U interiéru většinou není problém přijet kdykoliv a pod kontrolou zákazníka vše instalovat na požadované místo. Ceny jsou opět různé, podle druhu práce, složitosti instalace, počtu pracovníkům nutných k instalaci a též podle použitého materiálu.
Může mi plot venku zreznout?
Nemůže – pro exteriérové výrobky používáme dva druhy povrchové úpravy. Prvním je žárové zinkování – výrobek se pozinkuje, dále se provede speciální nátěr a na závěr se výrobek natře vrchní černou grafitovou barvou a je vyleštěn. Takováto úprava je poté bezúdržbová a vydrží vám více jak 80 let. Druhým způsobem, pokud si ho zákazník v rámci ušetření času zvolí, je nátěr zinkovou barvou a ten vydrží kolem 5 let.
Jak se finálně upravují výrobky, které jsou určené někam dovnitř do prostoru?
Po výrobě jsou leštěné drátěným kartáčem a natřené včelím voskem nebo černou grafitovou barvou a následně vyleštěny.
Jaké mi vyplývají povinnosti ohledně nákupu?
Kupující je povinen objednávku převzít. V případě nepřevzetí zásilky, stornování již odeslané objednávky nebo v případě nedoručitelnosti objednávky z důvodu chybně uvedené dodací adresy je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím náhradu škody za účelně vynaložené náklady s realizací objednávky, zejména náklady spojené s odesláním objednávky (poštovné, dopravné, balné apod.) . Opětovné zaslání objednávky je možné pouze při platbě předem na účet prodávajícího s přiúčtováním ceny poštovného. V případě stornování objednávky po expedici či při nepřevzetí objednávky kupující souhlasí s uhrazením smluvní pokuty ve výši 150 – 200 Kč. Toto pravidlo platí, při objednání z jakéhokoliv komunikačního kanálu (FB, mail, telefon) a kupující s tímto pravidlem souhlasí na základě objednání daného zboží.